W ramach wsparcia psychologicznego zostały uruchomione działania, z których może skorzystać każdy uczestnik społeczności szkolnej. Są to zadania podjęte przez szkołę oraz inne instytucje. Proszę się z nimi zapoznać i, w przypadku konieczności, wybrać dla siebie najlepsze.
Uczniowie mogą skorzystać z Telefonu Zaufania:
Masz problem? Zadzwoń pod bezpłatny numer: 116 111
– Telefon Zaufania jest czynny codziennie! 24 godziny na dobę! 7 dni w tygodniu!
– Pod ten numer mogą zadzwonić dzieci i młodzież z całej Polski!
PAMIĘTAJ:
W Telefonie Zaufania jesteś anonimowy – nie musisz mówić, jak się nazywasz i skąd dzwonisz.
Więcej informacji na temat telefonu zaufania:
https://116111.pl/zadzwon?fbclid=IwAR2fh8RwxFXzK_ybaaPV3f0gQF8fpXmgbcgLZveZWqF5i1Lj8LQb7MDWXkE
Wszyscy mogą korzystać również ze wsparcia udzielanego przez Fundację Vis Salutis – Wsparcie psychologiczne w obliczu pandemii. Jest to fundacja, która świadczy pomoc psychologiczną w postaci indywidualnych konsultacji za pomocą komunikatorów. Prosimy o zapoznanie się z materiałem zawartym w poniższych linkach, ponieważ nie wszystkie oferty fundacji są bezpłatne.
Psycholog oraz pedagodzy będą pełnić dyżury. Można się z nimi skontaktować przez komunikator Microsoft Team, według poniższego planu:
Łucja Mikołajek-Pater – pedagog– poniedziałek 1000 – 1100, środa 1300 – 1400, piątek 900 – 1000
Monika Syc-Pustułka – pedagog – od poniedziałku do piątku w godzinach 900 – 1300 oraz 1600 – 1800
Agnieszka Nisio – psycholog – wtorek w godzinach 800 – 1O00. W przypadku P. psycholog, jest możliwy kontakt w innym terminie, po wcześniejszym umówieniu się poprzez dziennik elektroniczny.